Caravantrekker.nl

Gebruikerservaringen
Peugeot Partner

Sorteer op:


Peugeot Partner 1.2 Puretech 110 met een Knaus

De ervaring van mangelschots jan met een Peugeot Partner 1.2 Puretech 110 (110 pk/81, Kw bouwperiode: 2016 - 2019) en een Knaus Sport 420 QD van 1262 kg geplaatst op 26-05-2021:

eerst wat schrik van deze auto met caravan te gebruiken , maar met de juiste belading moet ik zeggen dat de auto en caravan het goed doen , genoeg trekkracht ,bergop in 4de versnelling goed te doen , ik rijd altijd tussen de 90-100 km/uur , op vlakke stukken kan je in 5de versnelling cruisen , op wat meer hellnde banen rijd ik gewoon in 4de versnelling tegen een 2600 toeren per minuut (90-95km/uur). Caravan mag maar 1300kg hebben in totaal dus de auto word goed volgeladen wat het gedrag op de baan ten goede komt.

Bekijk berekening

Wijzigen


Peugeot Partner 2.0 HDI met een Biod

De ervaring van Patrick met een Peugeot Partner 2.0 HDI (90 pk/66, Kw bouwperiode: 1997 - 2002) en een Biod Extase van 650 kg geplaatst op 05-09-2015:

Stabiliteit geweldig, geen caravanspiegels nodig vanwege breedte en enorme spiegels op de partner. Verbruik gemiddeld over 3000+km vakanties is +/- 1 op 12. Hierbij rekening gehouden met gebruik in ardennen en schotland op zeer steile hellingen bij nat weer. In de alpen gedurende een hittegolf werd motor naar mijn mening wat te warm. Opgelost door tijdelijk de grille te verwijderen. Deze auto bij deze zeer oude klassieke caravan is een vreemde combinatie maar een absolute winnaar in het gebruik.

Bekijk berekening

Wijzigen


Peugeot Partner 2.0 HDI met een Eriba

De ervaring van j.buitenga met een Peugeot Partner 2.0 HDI (90 pk/66, Kw bouwperiode: 1997 - 2002) en een Eriba Future 480 van 1150 kg geplaatst op 20-02-2014:

We rijden reeds 8 jaar Peugout Prtner 2ltr.HDI met de laatste 5 jaar Eriba Future 480.Enorm gemakkelijke en beheersbare combinatie. Zeer stabiele comb. (alhoewel op de Eriba een goede stabilisator is gemonteerd. Is i.v.m. passeren van vrachtwagens en veel zijwind ook nodig Gaan alle jaren naar Zuid Frankrijk. Rijden per jaar pl.minus 5ooo km voor vakantie.Auto is 10 jr oud km.stand 250.000 Absoluut olievrij Verbruik over totale vakantoe nooit beneden 1 op 10,5. Op autoroute in Frankrijk is een basissnelheid van 100 a 105 km p. uur gemakkelijk haalbaar. Zorg er altijd voor dat ik met caravan nooit beneden toerental van 2000 kom.Rijden per dag indien persoonlijke conditie ook goed is tussen de 800 en 1000 km p.dag bijna alles autoroutes. Auto is 10 jaar oud Caravan 14 jaar Beide in zeer goede staat.

Bekijk berekening

Wijzigen


Peugeot Partner Van 2.0 HDI met een Biod

De ervaring van njazijp met een Peugeot Partner Van 2.0 HDI (90 pk/66, Kw bouwperiode: 1997 - 2002) en een Biod Nomade van 1070 kg geplaatst op 30-04-2012:

De Partner (Van) 2.0 HDI, maximaal 2 personen, is een zeer praktische auto als de kinderen het huis uit zijn. Bijna alles kan zonder passen en meten mee. En dat is, ook op vakantie, een enorme luxe. Onze caravan is een Biod Nomade TLC met buro. De caravantafel, los en loodzwaar, laten we thuis. De zit hebben we "omgebouwd" tot vast bed met twee Ikea-matrassen (90x200 binnenvering). Het valt, mede daardoor, niet makkelijk om, zonder ballast, >60 kg. kogeldruk te realiseren.
De auto en caravan passen probleemloos bij elkaar, ook al omdat we de laadruimte van de auto gebruiken om het gewicht van de beladen caravan laag te houden. Op de vlakke weg, voor de wind en helling af, word je ongemerkt verleid tot snelheden boven 110 km/u. Dan begint, stabilisator in de koppeling "Uit", de besturing wat vaag en gevoelig voor verstoring te worden. Geeft daarmee een waarschuwing af. Met de stabilisator "Aan" zijn inhalende/ingehaalde vrachtwagens, bussen e.d. nauwelijks van invloed. De Partner komt makkelijk op gang en versnelt redelijk naar de 85. Helling-op ervaar ik echter het beperkte vermogen, 90 pk, voor een combinatie van ruim 2 ton. Die aardige doorloper op de vlakke weg, heeft dan wat moeite. Zonder caravan rijden wij de Partner 1:16,5/17. Met caravan gemiddeld ongeveer 1:11. Dat laatste sterk afhankelijk van aangehouden snelheid, tegenwind, heuvelachtig terrein, wegverkeer e.d. Onze Partner is bijna 10 jaar oud. We kijken voorzichtig naar een opvolger. Het dagelijks gemak van een "Van", voor, tijdens en na de vakantie, is zo groot, dat een Volkswagen Caddy (102 pk, iets meer koppel), ondanks ook aanwezige nadelen, een optie is. Ik kan iedereen, met een niet te zware caravan op vakantie, een Partner 2.0 HDI aanbevelen.

Bekijk berekening

Wijzigen


Peugeot Partner Tepee 1.6 Vti met een Eriba

De ervaring van R.Zuidwijk met een Peugeot Partner Tepee 1.6 Vti (120 pk/88, Kw bouwperiode: januari 2010 - 2016) en een Eriba Touring Familia 310 GT van 850 kg geplaatst op 26-03-2012:

Dit is onze tweede Partner met deze caravan. Heel prettige combinatie. Je kunt er goed mee opschieten. Even inhalen met bv. 120/130 km (in Frankrijk) gaat in een wip. Bij langdurige hogere snelheid wel hoger verbruik (nogal logisch) ondanks het feit dat de caravan weinig hoger is dan de auto. Verbruik gaat van 1: 12 naar 1:10. Zijwindgevoeligheid is gering. Auto vangt slingering van de caravan (door bussen en trucks) goed op.
Deze auto heeft zwaardere banden waardoor opvallend meer lawaai binnen. Het blijft toch een soort bestelwagen.

Bekijk berekening

Wijzigen


Peugeot Partner Van 2.0 HDI met een TEC

De ervaring van rfiddder met een Peugeot Partner Van 2.0 HDI (90 pk/66, Kw bouwperiode: 2002 - 2016) en een TEC Weltbummler 400 DB van 1196 kg geplaatst op 15-04-2011:

Prima combinatie, caravan beladen tot 1100 kg en de rest in de auto (mag 600 kg lading in) Zonder tegenwind op de vlakke weg in de 5e versnelling bij 2000 toeren nog 90km/u. Op wegen met extra langzaamverkeerstrook kun je op de rechter baan blijven rijden in de 3e en 4e versnelling met 80 km/uur. Tractie op een helling op een camping is geen probleem als moeder de vrouw op de motorkap zit. Verbruik diesel doorsnee 1:17 en met caravan 1: 11.

Bekijk berekening

Wijzigen


Peugeot Partner Van 2.0 HDI met een TEC

De ervaring van R.Fidder met een Peugeot Partner Van 2.0 HDI (90 pk/66, Kw bouwperiode: 1997 - 2002) en een TEC Weltbummler 400 DB van 1196 kg geplaatst op 16-03-2011:

Prima combinatie.Enige lading (100 kg)voor de caravan kan in de Van. Vlakke weg in z'n 5e versnelling 90 km/uur 2100 toeren. Verbruik losse wagen 1 : 17 met caravan 1: 11. Op steile bergwegen met 3e strook voor langzaam verkeer kun je op de rechter strook blijven rijden in z'n 3e versnelling en 70/80 km/uur met het andere verkeer mee. Tractie op een steile campinghelling is geen probleem want de vrouw zit dan op de motorkap.

Bekijk berekening

Wijzigen


Peugeot Partner 1.6 HDI met een Bagagewagen

De ervaring van Bert met een Peugeot Partner 1.6 HDI (90 pk/66, Kw bouwperiode: 2005 - 2016) en een Bagagewagen (achter normale personen auto) van 900 kg geplaatst op 03-04-2010:

Een wereld van verschil met de 16i 110pk benzine uitvoering die ik eerst gehad heb. Met een zware vouwcaravan met vaste wanden (rapido) naar Barcelona en door Zuid Frankrijk getrokken. In de 4e versnelling de cruisecontrol op 100 km p/u en je blijft gaan. Net zo hard omhoog als naar beneden. Perfecte auto. Ik neem de extra kosten voor lief met een jaarkilometerstand van 8000km. Aanradertje.

Bekijk berekening

Wijzigen


Peugeot Partner Van 2.0 HDI met een Beyerland

De ervaring van Denny met een Peugeot Partner Van 2.0 HDI (90 pk/66, Kw bouwperiode: 2002 - 2016) en een Beyerland Sprinter 390 DV Sport van 1065 kg geplaatst op 20-11-2009:

Onze Peugeot Partner (2.0 HDI met lekker veel bergruimte) heeft nu ook een nieuw CHIPPY, hou de snelheid ook op 100kmh en we komen met het grootste gemak overal met de Beyerland van 1050 kg.

Bekijk berekening

Wijzigen


Peugeot Partner Tepee 1.6 HDi met een Caravelair

De ervaring van Crevits A met een Peugeot Partner Tepee 1.6 HDi (90 pk/66, Kw bouwperiode: mei 2008 - 2016) en een Caravelair Antares Luxe 340 van 700 kg geplaatst op 19-09-2009:

een zeer goede ervaring met Peugeot Partner Tepee en de caravan Caravelair 750 kg,geen enkel probleem zelfs niet in de franse bergen,brandstofverbruik zonder caravan aan 120km/u,6,2 L ,met caravan aan 90Km/u,8,00 L

Bekijk berekening

Wijzigen


Peugeot Partner 1.6 HDI met een Caravan

De ervaring van G.J.Reijnders met een Peugeot Partner 1.6 HDI (75 pk/55, Kw bouwperiode: 2005 - 2016) en een Caravan leeg: 750 kg van 1000 kg geplaatst op 12-07-2009:

Met de Peugeot Partner 1.6 HDI heb ik goede ervaringen als trekkende auto.
De caravan is een Award Daystar Jubely, eigen gewicht 790 kg, te beladen tot 1100 kg.
De eerste drie keer op pad geweest in Nederland.
De twee fietsen vervoerden we op een fietsenrek, achter op de caravan.
De combinatie auto caravan plus bepakking gedraagt zich prima op de weg, ook met stevige zijwind.
Na veel gelezen te hebben over een fietsenrek achterop (wordt door iedereen afgeraden), gaan we morgen op pad met de fietsen op de auto. Wij zijn al met al zeer tevreden over de prestaties van de peogeot.
Echter we zijn de bergen nog niet ingeweest.

G.J.Reijnders

Bekijk berekening

Wijzigen


Peugeot Partner 2.0 HDI met een Caravan

De ervaring van Johan van Soolingen met een Peugeot Partner 2.0 HDI (90 pk/66, Kw bouwperiode: 1997 - 2002) en een Caravan leeg: 750 kg van 1000 kg geplaatst op 10-03-2009:

Brandstofverbruik solo: 1: 17.5, met caravan: 1: 12.5
Nu na 7 jaar mishandeling van het span op de meest afgelegen en steile weggetjes in heel Frankrijk ben ik nog steeds apetrots op de prestaties van de Partner en de De Reu. 120 km/h is natuurlijk onzin, maar urenlang 90/100 km/h kruisen doet het span perfect en in de goeie versnelling met het juiste toerental kom je nagenoeg overal.

Bekijk berekening

Wijzigen


Peugeot Partner Tepee 1.6 HDi met een Beyerland

De ervaring van Beirinckx Jan met een Peugeot Partner Tepee 1.6 HDi (75 pk/55, Kw bouwperiode: 2008 - 2016) en een Beyerland Sprinter 350 van 850 kg geplaatst op 10-12-2008:

Met deze combinatie kunnen wij in Luik vlotjes de berg op... We steken zelfs de vrachtwagens vlot voorbij. Regelmatig schakelen en het verkeer goed inschatten is wel aangewezen, maar dat is bij elke wagen zo.

Bekijk berekening

Wijzigen


Peugeot Partner Van 1.9 D met een Kip

De ervaring van Wim met een Peugeot Partner Van 1.9 D (69 pk/51, Kw bouwperiode: 2002 - 2016) en een Kip Kompakt Variotop 37EKV Special van 950 kg geplaatst op 12-09-2008:

Auto + caravan beladen met 300 kg materiaal hierbij nog 2 personen. Vlakke weg 100km/ (3300 toeren) geen probleem zelfs 115 is haalbaar in 5de. In de Ardennen, hellingen van Namen en Welling 70 km/u bergop in derde versnelling. Gemiddeld verbruik 9,3l/100km (normaal 7,6/100km). Je kan mee met het gewone verkeer. Een paar pk's meer zou beter zijn maar het gaat.

Bekijk berekening

Wijzigen


Peugeot Partner Van 2.0 HDI met een Hobby

De ervaring van Robert met een Peugeot Partner Van 2.0 HDI (90 pk/66, Kw bouwperiode: 2002 - 2016) en een Hobby Prestige 460 van 1050 kg geplaatst op 20-06-2008:

Zoals reeds gezegd is dit een ideale combinatie, 600 kg in de auto en 150 kg in de caravan, kracht ten overvloed, alleen heb ik mijn topsnelheid op 100 km/h, dit is toch prettiger als je vrachtwagens inhaalt, ivm de zuigwerking

Bekijk berekening

Wijzigen


Peugeot Partner Van 2.0 HDI met een Beyerland

De ervaring van Niko met een Peugeot Partner Van 2.0 HDI (90 pk/66, Kw bouwperiode: 2002 - 2016) en een Beyerland Vitesse 440 LB van 1080 kg geplaatst op 18-05-2008:

Super combinatie!!
De caravan mag maar met 150kg beladen worden maar doordat de auto met 600 kg beladen mag worden kan toch alles wat je maar kan bedenken mee!
Diverse bergetappes mee gereden en altijd als eerste boven(zonder chippie lukt dat niet)
Afgelopen zomer naar Barcelona geweest en met gemak 110 door Frankrijk gereden.
Ook het klimmetje voor de Spaanse grens red je met 80.

Bekijk berekening

Wijzigen


Peugeot Partner 2.0 HDI met een Biod

De ervaring van n.zijp met een Peugeot Partner 2.0 HDI (90 pk/66, Kw bouwperiode: 2002 - 2005) en een Biod Nomade van 980 kg geplaatst op 13-04-2008:

Meer dan 25 jaar caravans+ auto.
Gereden met VW Golf, diverse Audi, thans (2e) Peugeot Partner 2.0 HDI (grijs kenteken). Absoluut probleemloos rijden. Rustige wegligging van de combinatie, ruimte in de trekkracht van de motor. De aanstaande 96 km/uur zal geen enkel probleem zijn. Windgevoeligheid minimaal. Lastig om goede caravanspiegels voor dit model te vinden.

Bekijk berekening

Wijzigen


Peugeot Partner 1.6 HDI met een Biod

De ervaring van Hans met een Peugeot Partner 1.6 HDI (90 pk/66, Kw bouwperiode: 2005 - 2016) en een Biod 420 van 1100 kg geplaatst op 04-04-2008:

Puike trekker, de Partner 1.6HDI 66kW.
Met Biod 420TL naar Roemenie en Frankrijk geweest.

De vijfde versnelling houdt het lang vol.
Ooit op een tankje van 60 liter van Wels (Oostenrijk) naar huis gereden (>900km).
Stabiliteit is prima.

Jammer dat het max. aanhangwagengewicht slechts 1100kg is. We kunnen maar 200kg laden. Niet erg, in de Partner is plek genoeg!

Tractie op helling voldoende, zelfs op steenslag e.d. Wegtrekken op een natte verharde helling: rustig laten spinnen. Als de banden warm worden neemt de tractie enorm toe en rijdt de combinatie weg.
De tractioncontrol (optie) assisteert bonkig maar effectief. Lost problemen op natte grashellingen niet op. Tip: het hele jaar door sneeuwkettingen aan boord en je blijft nergens staan!

Na een Berlingo 1.9D en een Partner 2.0HDI weer een Partner gekozen.

Bekijk berekening

Wijzigen


Peugeot Partner 1.9 D met een Burstner

De ervaring van Richard met een Peugeot Partner 1.9 D (69 pk/51, Kw bouwperiode: 2002 - 2005) en een Burstner Premio 435 TS van 1000 kg geplaatst op 29-02-2008:

Met mijn partners en caravan vorig zomer naar de eifel geweest.
de auto zat bijna vol en de caravan was goed beladen
de op en afritten is even stressen maar na verloop van tijd kruipt de peugeot naar een illegale 108 (gps) kilometers.
dit was op een vlakke weg natuurlijk.
toe er eenmaal iets heuvelachtigs in beeld was ging het allemaal wat minder vlot....
stevige heuvels zijn goed te doen tot 40/50 km/h
alleen bij echte heuvels was het even terug naar de 2 en een paar keer zelfs in 1
conclusie..het kan wel..maar fijn is het niet

Bekijk berekening

Wijzigen


Peugeot Partner 1.9 D met een Burstner

De ervaring van Richard met een Peugeot Partner 1.9 D (69 pk/51, Kw bouwperiode: 2002 - 2005) en een Burstner Premio 435 TS van 1000 kg geplaatst op 29-02-2008:

Met mijn partners en caravan vorig zomer naar de eifel geweest.
de auto zat bijna vol en de caravan was goed beladen
de op en afritten is even stressen maar na verloop van tijd kruipt de peugeot naar een illegale 108 (gps) kilometers.
dit was op een vlakke weg natuurlijk.
toe er eenmaal iets heuvelachtigs in beeld was ging het allemaal wat minder vlot....
stevige heuvels zijn goed te doen tot 40/50 km/h
alleen bij echte heuvels was het even terug naar de 2 en een paar keer zelfs in 1
conclusie..het kan wel..maar fijn is het niet

Bekijk berekening

Wijzigen


Peugeot Partner 2.0 HDI met een Caravan

De ervaring van g de koff met een Peugeot Partner 2.0 HDI (90 pk/66, Kw bouwperiode: 2002 - 2005) en een Caravan van 1025 kg geplaatst op 15-10-2007:

Goede ervaring met het rijden, zowel in de bergen als op de autobaan. Gaat met gemak over de hoogste cols en op de autobaan (tolwegen naar spanje) hoef je maar zelden terug te schakelen. Het grootste gedeelte op de tolweg gewoon in de 5e versnelling gereden. Jammer dat volgens het boekje niet meer dan 1100 kg. mag worden getrokken. Kan veel meer.

Bekijk berekening

Wijzigen


Peugeot Partner 2.0 HDI met een Caravan

De ervaring van g de koff met een Peugeot Partner 2.0 HDI (90 pk/66, Kw bouwperiode: 2002 - 2005) en een Caravan van 1025 kg geplaatst op 15-10-2007:

Goede ervaring met het rijden, zowel in de bergen als op de autobaan. Gaat met gemak over de hoogste cols en op de autobaan (tolwegen naar spanje) hoef je maar zelden terug te schakelen. Het grootste gedeelte op de tolweg gewoon in de 5e versnelling gereden. Jammer dat volgens het boekje niet meer dan 1100 kg. mag worden getrokken. Kan veel meer.

Bekijk berekening

Wijzigen


Peugeot Partner 1.6 met een Caravelair

De ervaring van Peter van Gestel met een Peugeot Partner 1.6 (109 pk/80, Kw bouwperiode: 2002 - 2016) en een Caravelair Antares Luxe 486 van 1245 kg geplaatst op 08-09-2007:

Onze auto is de partner II 1.6 benzine 110pk met een caravelair Antares luxe 486 bj 2007 rijklaar gewicht voor belgie 1015 kg.

Bekijk berekening

Wijzigen


Peugeot Partner 1.6 met een Caravelair

De ervaring van Peter van Gestel met een Peugeot Partner 1.6 (109 pk/80, Kw bouwperiode: 2002 - 2016) en een Caravelair Antares Luxe 486 van 1245 kg geplaatst op 08-09-2007:

ondanks de slechte trekkersscore vind ik deze combinatie redelijk meevallen.Wij zijn deze zomer naar Kroatie geweest,geen problemen gehad. Het verkeer goed kunnen volgen.Wij hebben de caravan geladen tot het maximum trekgewicht van de auto nl. 1100kg .

Bekijk berekening

Wijzigen


Peugeot Partner Van 2.0 HDI met een Eriba

De ervaring van J C Kinnigin met een Peugeot Partner Van 2.0 HDI (90 pk/66, Kw bouwperiode: 1997 - 2002) en een Eriba Touring Triton 410 GT van 1000 kg geplaatst op 16-05-2007:

Zoals U hierboven vermeldt. Prima prestaties op de Duitse autobahnen tijdens de ritten naar Oostenrijk. Ook op IJsland een van de weinige combinaties zonder vierwielaandrijving die de helling op de rondweg zuid richting Seydisfjordur op eigen kracht de baas kon.

Bekijk berekening

Wijzigen


Peugeot Partner 1.9 D met een Kip

De ervaring van Jansen met een Peugeot Partner 1.9 D (69 pk/51, Kw bouwperiode: 2002 - 2005) en een Kip Kompakt Variotop 37 EKV van 950 kg geplaatst op 02-05-2007:

Na alle negatieve praat over deze combinatie valt het wel mee. Ik kan heel goed meekomen met het overige (vracht)verkeer. Men moet wel goed beladen en geen overtollige spullen meenemen. Het motertje kan best warm worden maar als alles goed werkt is dit geen probleem. Ik zelf mijd echter wel de echte bergwegen.

Bekijk berekening

Wijzigen


Peugeot Partner 1.8 8v met een Caravan

De ervaring van Schmitz JJH met een Peugeot Partner 1.8 8v (90 pk/66, Kw bouwperiode: 1997 - 2002) en een Caravan van 890 kg geplaatst op 15-03-2007:

Rijgedrag;mits 70 kg op kogel caravan goed geladen,plus
auto. is het lekker rijden,en geen probleem.ook niet in
Oostenrijk,en in zwitserland......

Bekijk berekening

Wijzigen


Peugeot Partner Van 1.9 D met een Caravan

De ervaring van ida lems met een Peugeot Partner Van 1.9 D (69 pk/51, Kw bouwperiode: 2002 - 2016) en een Caravan van n.b. kg geplaatst op 03-02-2007:

In Nederland, dus op de vlakke weg is 100km. per uur haalbaar, maar bij Luik of na Lyon op het platte vlak, regelmatig terug naar zijn 3e of 2e versnelling om toch enigszins wat snelheid te houden. Ben dan ook op zoek naar een andere auto.

Bekijk berekening

Wijzigen


Peugeot Partner 1.9 D met een Caravan

De ervaring van M. van den Heuvel met een Peugeot Partner 1.9 D (69 pk/51, Kw bouwperiode: 2002 - 2005) en een Caravan van 1000 kg geplaatst op 07-01-2007:

De ervaring met deze auto is eigenlijk een beetje treurig.
750 Kg achter deze auto is nog net veilig te noemen.
maar dan moet de aanhanger of caravan niet te hoekig zijn.

Bekijk berekening

Wijzigen


Peugeot Partner 1.6 HDI met een Biod

De ervaring van Ham. van der Gerrit met een Peugeot Partner 1.6 HDI (90 pk/66, Kw bouwperiode: 2005 - 2016) en een Biod Cruiser van 850 kg geplaatst op 20-12-2006:

2006 voorjaar naar pyrenenen en najaar naar bretagne met Esterel-caravan beladen tot 850 kg, 1.8 m breed en 2.35 m hoog stroomlijn zeer goed. Voldoet goed aan de berekeningen van Uw raport.

Bekijk berekening

Wijzigen


Engelstalige reviews

Reviews geplaatst op TowCar.info van de Peugeot Partner.
De gewichtsverhouding in Engeland wordt berekend volgens de British Towing Code (loaded weight caravan / kerbweight car).


Peugeot Partner Tepee 1.6 HDi met een Coachman

De ervaring van Richard met een Peugeot Partner Tepee 1.6 HDi (75 pk/55 Kw, bouwperiode: 2008-2016) en een Coachman Amara 450/2 van n.b. kg geplaatst op 20-12-2006:

Tow limit (car)=1,300
85% =1,105
C/van empty =1,195+100
C/van ready =1,295 (car has 2 passengers
so awning etc; in
that).
Tows steady and well, I am near the limit , so I drive accordingly.


Peugeot Partner Tepee 1.6 HDi FAP met een Eriba

De ervaring van A Lewis met een Peugeot Partner Tepee 1.6 HDi FAP (109 pk/80 Kw, bouwperiode: 2008-2016) en een Eriba Touring Familia 310 van 900 kg geplaatst op 20-12-2006:

Absolute dream to tow with, plenty of power together with excellent stability. No problems on hills and overtaking is a breeze. Even getting 42mpg !


Peugeot Partner Tepee 1.6 HDi met een Swift

De ervaring van Robert B met een Peugeot Partner Tepee 1.6 HDi (75 pk/55 Kw, bouwperiode: 2008-2016) en een Swift Challenger 530 van 1025 kg geplaatst op 20-12-2006:

absolutely a bad mix. i used my Partner van to bring my unladen caravan home from storage, it was a terrible and un-nerving journey. the tow bar is very low, due to the low floor on the car/van, and the caravan bob'd about terribly. couldnt wait to get the mondeo out and get under way with that!


Peugeot Partner 2.0 HDI met een Compass

De ervaring van Mrs V Williams met een Peugeot Partner 2.0 HDI (90 pk/66 Kw, bouwperiode: 2002-2005) en een Compass Rallye 482 van 1400 kg geplaatst op 20-12-2006:

I found towing was not a strugle for the car. We travelled up mountains in Northumberland I've never seen the like of before. Had to change down to 1st gear but then able to accelerate uphill. Great!


Gebruikerservaringen


Trekadvies

Selecteer een auto voor een trekkrachtberekening.

Optioneel

Wat mag ik trekken?

Check wat je wettelijk mag trekken.

Auto:

Caravan:
(indien bekend)

 

Uitgebreid advies

Voor een goed advies zijn meer woorden nodig dan op een enkele webpagina past. Download daarom het unieke 30 pagina's tellende Trekrapport met een grondige analyse van de prestaties van je auto met caravan.

Hoe bevalt jouw auto?

Help mede caravanners bij de keuze van een trekauto. Beschrijf hoe jouw auto in de praktijk bevalt als caravantrekker.

Advertenties?

Caravantrekker zonder advertenties? Lees hoe dat kan en wat de voorwaarden zijn.


 

(Advertentie)

 

Lees ook:

Genuanceerd advies

Caravan (te?) zwaar

Hoe meer PK's, hoe beter?

Donatie

Gastenboek

 

©2024 Caravantrekker